Fællesspisning januar 2019

Handelsbetingelser

Her kan betales med Dankort - CVR-nr.: 29464111
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er betalinger i forbindelse med foreningens aktiviteter. Der kan betales med Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding. Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af Nets. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre. Køber du billetter til vores arrangementer er der fra lovens side ingen krav om fortrydelsesret, dog refunderer vi billetter til det fulde beløb indtil 14 dage før afholdelse af det pågældende arrangement. Ønsker du at fortryde købet af billetter bedes du inden de 14 dage før arrangementet rette henvendelse til vores kasserer. Lejer du forsamlingshuset har du fra lovens side 14 dages fortrydelsesret. Ønsker du at gøre brug af denne fortrydelsesret bedes du rette henvendelse til vores udlejer. Er bookingen bekræftet inden for de 14 dage til lejeperioden forfalder fortrydelsesretten på tidspunktet for udlevering af nøglerne til huset.

tlf.: 61207409, mail: kasserer@annisseforsamlingshus.dk